Vårt seminarium om mänskliga rättigheter och Internet var ett av våra mest välbesökta någonsin, och kanske det där det var mest diskussion. Intresset var mycket stort. Nästan 40 deltagare hade samlats den 20 september 2011 för att höra Johan Hallenborg från Utrikesdepartementet berätta om mänskliga rättigheter och Internet. I bakgrunden finns ett svenskt initiativ som…
Läs merIntensivt seminarium om mänskliga rättigheter
2012-08-11